top of page

מי מפחית יותר את הבדידות של הסטודנט - אדם או מכונה?
מי מפחית יותר את הבדידות של הסטודנט - אדם או מכונה? מחקר בקרב 296 סטודנטים בתחילת שנתם הראשונה באוניברסיטה בדק מי מפיג בדידות לאורך זמן: בוט או סטודנט אחר. המשתתפים חולקו לשלוש קבוצות למשך שבועיים: קבוצה אחת התכתבה עם בוט אמפתי, השנייה עם סטודנט אקראי, והשלישית ביטאה את התחושות הרגשיות ביומן אישי, כקבוצת ביקורת. בשתי הקבוצות הראשונות, המשתתפים שלחו בממוצע 8-10 הודעות ביום. התוצאה הייתה ברורה: רק מי שהתכתב עם אדם אמיתי חווה ירידה מובהקת בתחושת הבדידות. מי ששוחח עם הבוט כמעט
פריזמה לומדת
18 במאיזמן קריאה 1 דקות


bottom of page